VEELGESTELDE VRAGEN

Wat is "Create your own baby fashion!"?

Bij ons kunt u alles zelf ontwerpen. Dit gaat heel gemakkelijk met onze design tool en is ook zeer eenvoudig te gebruiken op mobiele apparaten. Komt u er niet uit, stuur ons dan gerust een bericht. Wij helpen u met uw perfecte ontwerp! Ook kunt u zelf producten personaliseren door bijvoorbeeld alleen een naam in te vullen. Hier hebben wij het meeste werk dan al voor u gedaan!

Hebben jullie voorgemaakte designs?

Ja, deze vindt u onder het kopje assortiment. Deze zijn te personaliseren door middel van bijvoorbeeld een naam. Liever zelf iets ontwerpen? Ga dan naar het kopje: ‘Ontwerp zelf!’.

Ik kan helemaal niet ontwerpen!

Bent u niet technisch, heeft u geen inspiratie of er gewoon geen zin in? Stuur ons eenvoudig een bericht met uw wensen, dan maken wij vrijblijvend uw perfecte ontwerp! Dit doen wij net zo lang tot u helemaal tevreden bent. Alles voor dezelfde vaste prijs! Of kies uit één van onze designs onder het kopje ‘assortiment’.

Ik wil iets wat ik niet bij jullie op de website zie!

Heeft u iets in gedachten, maar ziet u dit niet op onze website? Onze mogelijkheden zijn eindeloos! Neem gerust contact met ons op en samen kijken we naar de mogelijkheden.

Waar komen jullie producten vandaan?

Wij bestellen al onze producten en materialen bij groothandelaren en leveranciers in Nederland of Engeland. Dit is van perfecte A-kwaliteit en dus geen B-kwaliteit uit China.

Is mijn product op voorraad?

Alles wat u ziet en kunt bestellen, is op voorraad. Wat we tijdelijk niet op voorraad hebben wordt meteen na het plaatsen van uw order besteld en kunt u er op rekenen dat we snel met uw bestelling aan de slag kunnen. Dit neemt maximum 3 extra dagen in beslag. Wij doen er alles aan om alles in voorraad te hebben.

Kan ik mijn bestelling in laten pakken?

Ja. In de winkelwagen en op de pagina voor het afrekenen zijn er opties voor het in laten pakken in cadeaupapier. Tevens kan je een boodschap hieraan toevoegen. Direct versturen naar de gelukkige? Vink dan ‘Verzenden naar een ander adres?’ aan. De factuur wordt nooit bijgevoegd. Deze krijgt de klant per e-mail, dus niet de geluksvogel.

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Ja. De cadeaubonnen kunnen in delen worden besteed en hebben een onbeperkte geldigheidsduur! Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld. U krijgt de cadeaubon fysiek thuisgestuurd, dus geen digitale cadeaubonnen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Afrekenen kan met iDeal of met Bancontact (België).

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten in Nederland en België zijn standaard €5,95. Boven de 50 euro bieden we gratis verzending aan. Wij houden onze prijzen laag en transparant. Zo betaal je dus nooit meer voor een product dan nodig is.

Verzenden jullie naar het buitenland?

Wij verzenden momenteel binnen Nederland en België.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?*

We rekenen op een maximum van 10 werkdagen, maar doen er alles aan om snel te verzenden. 10 dagen is gerekend met producten die niet bij ons op voorraad zijn, maar wij houden altijd een kleine voorraad aan zodat we uw bestelling meteen kunnen afwerken en versturen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele drukte bij DHL of Bpost.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Helaas kunnen gepersonaliseerde producten niet retour worden genomen. Wanneer er een fout is begaan in het productieproces, zullen wij het aankoopbedrag natuurlijk vergoeden, of een nieuw exemplaar afsturen. Bent u alsnog niet tevreden over het resultaat van uw ontwerp? Neem dan contact met ons op. Wij zoeken dan samen naar een passende oplossing.

Mijn vraag staat er niet tussen.

U kunt contact met ons opnemen via de live-chat, mits deze beschikbaar is. Dit kunt u zien aan een gesprekswolkje, rechts onderin de website. U kunt ons ook bereiken op Facebook Messenger, een mailtje sturen naar info@babees.nl of stuur ons een WhatAapp bericht op +32 (0)474 71 91 87.